Informatii de retur si Reclamatii

La noi poti alege *returnarea sau schimbul oricarui produs comandat**, in termen de 30 zile calendaristice indiferent de motivul pentru care alegi sa faci asta!

Conform legii, clientul poate denunta unilateral contractul cu Vanzatorul fara a invoca un motiv, in termen 14 zile calendaristice (cf. ord. 34/2014, numai in scris si poate returna produsul (produsele) in acelasi termen de 14 zile calendaristice.

Insa, produsele cumparate de pe eNove.ro pot fi returnate in 30 zile calendaristice de la primirea lor prin curier.

Inainte de returnarea produsului, este obligatoriu sa anuntati telefonic sau pe email (reclamatii@enove.ro ) intentia de a returna un produs/mai multe produse. 
Inainte de returnarea produsului, este obligatoriu sa completati formularul de retur, pe care il puteti decarca de aici.

Important:

-         Produsele pot fi returnate doar cu etichetele atașate și fără urme de purtare. 

-         Ești răspunzător pentru diminuarea valorii produsului, ca urmare a utilizării lui într-un mod care trece peste cel necesar pentru a constata caracteristicile funcționării produselor.
-         NU se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. 
-         Daca produsele alese pentru retur au fost insotite de cadouri, trebuie returnate si acestea. 

-         Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face prin transfer bancar in contul IBAN specificat in Formularul de Retur .
 
CHELTUIELILE DE RETUR VOR FI SUPORTATE DE CĂTRE CLIENT.
EXCEPTIE vor fi comenzile gresite de catre eNove.ro


Pasi de urmat pentru RETURNEREA produsului: 

1.     Inainte de returnarea produsului, este obligatoriu sa anuntati telefonic sau pe email (reclamatii@enove.ro ) intentia de a returna un produs/mai multe produse. 

2.    Completează formularul de retur pe care l-ai descarcat cu datele corecte și complete. In caz ca vrei sa schimbi produsul cu alt produs specifica PRODUSUL DORIT! Nu uita să specifici contul bancar pentru a-ți putea returna banii.
3.    Sună la orice companie de curierat și solicită ridicarea coletului de la adresa ta. Pentru siguranța produselor, îți recomandăm să alegi firme de curierat care pun la dispoziție confirmare de primire / urmărirea coletului.

3.     Adaugă formularul completat în colet, alături de produsul pe care vrei să îl returnezi și bonul fiscal / factura aferentă comenzii si tot ce ai primit cu coletul.

4.     Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati - produsul, in punga sau cutia originala –ambalat/protejat corespunzator.

5.    Trimiti la adresa:  Foza Sa Srl, Str. Alexandru Cazaban, Nr 22, Bloc P38, Cod postal 410272 Oradea, Romania. Nu este posibil returul coletului personal la adresa de mai sus, acesta trebuie livrat.

6.     Contravaloarea produsului returnat îți va fi rambursată în cel mult 14 zile calendaristice de la ridicarea returului.

 

RECLAMAȚII

     Te rugăm să ne contactezi folosind adresa de email reclamatii@enove.ro sau telefonic la numărul 0730212712.



Produse ce fac exceptie de la exercitarea dreptului de retur: 

Conform articolului 16 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere: 
- Produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar; 
- Produsele desigilate de consumator a caror noua comercializare ar putea prezenta riscuri din motive de igiena sau de protectie a sanatatii pentru alti consumatori. 

Prin urmare: 
Din motive de igiena, produsele din categoria lenjerie intima nu se pot returna.* 
* Din aceasta categoria fac parte costumele de baie si lenjeria de corp (chiloti, slipi, sutiene, bustiere dresuri, sosete, etc).